2015. augusztus 17., hétfő

Golden Rose - egybenyomda

Sziasztok! :)

Ahogy az utóbbi bejegyzésben ígértem, megmutatom nektek a lakkokat, amit nyaralás alkalmával sikerült beszereznem. Konkrétan impulzusvásárlás volt. Nagyon az! De mit tesz az ember lánya, ha belép a helyi drogériába (mert természetesen le kell csekkolni, hova is kerültem) és meglát három félgömb alakú tartót, tele Golden Rose lakkokkal? Én először az árat néztem, aztán nagyot néztem. 0,99 Euró. Mi? Biztos, ami biztos, megkérdezem. Nem tud az eladó angolul, de kézzel lábbal megbeszéljük, hogy minden Golden Rose Rich Color lakk ennyibe kerül. Szerintem régen látott akkora boldogságot bárki arcán. Elkezdtem keresgélni. Aztán három lakk landolt nálam. Ám visszaérve a szállásra, elbizonytalanodtam, ugyanis elkapott az érzés, hogy a fenébe, lehet az egyik lakk megvan otthon. Gyors kutatás a neten, aztán megnyugvás, más árnyalat van otthon. :)


A mesés hármas, szám szerint: 62 / 17 / 28




Felkenve így mutatnak. De, mivel nincsenek kifejezett nyomdalakkjaim, ezért fontos volt tudni, hogy működnek nyomdázás közben. Ezért kapta a bejegyzés az Egybenyomda címet. 


Jól látszik, hogy nagyon ügyesek ezek a lakkok, én meg boldog vagyok emiatt. :)



Nem terveztem hordani ezt a manikűrt, csupán nektek szerettem volna megmutatni, de megint azt érzem, hogy sajnálom lemosni. :/

Gyorsan megnéztem a Nailland honlapján, mind három lakk kapható, 590 forintos áron. :)

Nektek hány Golden Rose lakkotok van? Próbáltatok már vele nyomdázni?



6 megjegyzés:

  1. wow, nagyon jó áron voltak ezek a lakkok! Ettől a márkától csak csillámos lakkjaim vannak, de ahogy hallottam, tényleg jól lehet a krémesekkel nyomdázni! Nagyon jól jártál velük, és szuper lett a manikűr is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elhoztam őket. Pedig az elején volt egy kis lelkiismeret furdalásom, de úgy érzem megérte. :)
      Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó a manikűr és külön öröm olvasni, hogy ilyen jól teljesítenek. :)
    Van pár GR lakkom, szeretem őket. Az a tapasztalatom, hogy szépen fednek, gyorsan száradnak. Még csak 2-t próbáltam ki, hogy működik-e nyomdázásra (feketét, sötétkéket) és nálam is jól szerepeltek. :)
    Tudod, hogy a bordó a legkedvesebb számomra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglepően jól, bár lehet ezt a fedőlakk is segítette.. (az előző lakkozásom ezek közül volt, ami majd ki fog kerülni ide is :P )
      Igen, nekem is a bordó a favorit :P

      Törlés
  3. Ó....nagyon szép a bordó......őszre szívesen beszerezném! :)

    VálaszTörlés