2015. szeptember 8., kedd

Körmös technikák kihívás - water marble

Halihó!

Ne haragudjatok, nem készült hétfőre különleges manikűr, bár megmutattam nektek Instagramon, hogy milyen az aktuális manikűröm, de a blogra nem tettem fel. Ha érdekel, megleshetitek itt


Jelenleg fáradt vagyok, nagyon fáradt. Messze van az otthon, de holnapután már utazom haza. Most még nehéz, de remélem hamar belerázódom az egyetemi létbe. Angolt és németet tanulok jelenleg, és a következő 6 évben is ezt szeretném tanulni. :D Szombat óta vagyok itt, de vasárnap este nem bírtam tovább, és körmöt festettem. De ennek az eredményét majd csak jövő héten láthatjátok! :)


Most pedig akkor jöjjön Timi körmös kihívásának második fordulója, aminek a témája a water marble volt. Őszintén ezt a manit nem hordtam utcára, de a water marble-s körmeim színébe úgy beleszerettem, hogy lehet valamikor újraalkotom, kicsit visszafogottabb, hordhatóbb változatban. :)




Ha érdekelne valamelyik lakk pontos száma, neve, írjatok nyugodtan! :)
Nézzétek meg a többiek munkáját is! :)



17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett szeintem! Nekem sajnos ez nagyon nem ment, nem lett kedvenc tehnikám! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elég szöszmötölős sajnos, nekem ez volt a második mani, az elsővel nem voltam elégedett.. :D
      Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett!! *_*
    Én simán hordanám utcára is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gesztenyék és levelek nélkül lehet újraalkotnám, de annyi gyönyörűséget láttam mostanában, hogy ritkán fordul elő, hogy ugyanazt újrafestem. :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Hát a te leveles manidat nem éri utol :) Az annyira mesés lett :)

      Törlés
  4. Szuper lett! Annyira jók a színek, és nagyon jó őszi hangulatot áraszt az egész :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Szép lett a water marble minta (és a többi is) és szuper a színkombó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Random volt, de örülök, hogy jól sikerült végül :)

      Törlés
  6. Nagyon szuper a manikűr összhatása, igazi őszi hangulatot áraszt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöööm! :) Alig várom, hogy hulljanak a levelek, és akkor végleg elkap az őszi hangulat :)

      Törlés